31 травня 2017 року на базі ДПТНЗ «Броварський професійний ліцей» відбулася Всеукраїнська нарада директорів професійно – технічних навчальних закладів, учасників пілотного проекту з модернізації підготовки кваліфікованих робітників за професією «монтажник санітарно-технічних систем та устаткування».
У нараді взяли участь директори ПТНЗ з усіх регіонів України, на базі яких функціонують та створюються навчально-практичні центри по підготовці робітників за професією «монтажник санітарно-технічних систем та устаткування».
З вітальним словом до учасників наради звернувся Павло Хобзей, заступник Міністра освіти і науки України, Ярослава Тростянська, заступник директора департаменту освіти і науки Київської обласної державної адміністрації.
Про стратегічні цілі та показники результативності діяльності професійно-технічної освіти присутнім розповів Микола Кучинський, директор департаменту професійної освіти МОН України.
Перспективи розвитку навчального закладу при взаємодії з соціальними та міжнародними партнерами, презентував Микола Ладан, директор ДПТНЗ «Броварський професійний ліцей».
Директори ПТНЗ мали можливість ознайомитися з діяльністю навчально-практичних центрів, які створено на базі Броварського професійного ліцею та обмінятися досвідом роботи у питанні підготовки робітничих кадрів.
Після наради відбулося засідання круглого столу: «Розвиток державно-приватного партнерства для поліпшення санітарно-технічної освіти в Україні», де обговорювалися питання вимоги до якості підготовки кваліфікованих робітників за професією «монтажник санітарно-технічних систем та устаткування» та особливості технічного забезпечення, комплектації НПЦ. В обговоренні взяли участь:
- Микола Кучинський, директор департаменту професійної освіти МОН України;
- Антон Шовковий, технічний консультант Геберіт Інтернешнл Сейлз АГ в Україні;
- Сергій Високос, співвласник компанії «Укрпелетекспорт».
У виступах та обговореннях учасники наради підкреслювали, що на сьогоднішній день професійно-технічна освіта повинна не просто забезпечувати ринок праці кваліфікованими робітниками, а й перейти до високопрофесійної освіти, активного проведення маркетингової діяльності щодо нових професій, підвищення якості підготовки робітничих кадрів до європейського рівня кваліфікацій. |