Нормативно-правове забезпечення роботи бібліотеки
1. Конституція України. (чинне законодавство зі змінами та доповненнями станом на 01.09.2017 р.)
2. Закон України «Про освіту» від 05.09.2017 року.
3. Закон України «Про бібліотеки і бібліотечну справу» (зі змінами доповненнями).
4. Наказ Міністерства освіти України «Про затвердження Положення про бібліотеку професійно-технічного навчального закладу Міністерства освіти і науки України» № 547 від 20.09.2005 року (зі змінами).
5. Наказ Міністерства освіти і науки України «Про затвердження Інструкції про порядок комплектування та облік підручників і навчальних посібників у бібліотечних фондах загальноосвітніх, професійно-технічних навчальних закладів та вищих навчальних закладів І – ІІ рівнів акредитації» від 02.12.2013 року № 1686.
6. Наказ Міністерства освіти і науки України «Про внесення змін до Інструкції про порядок комплектування та облік підручників і навчальних посібників у бібліотечних фондах загальноосвітніх, професійно-технічних навчальних закладів та вищих навчальних закладів І – ІІ рівнів акредитації» від 22.08.2017 року № 1228.
7. Наказ Міністерства культури і туризму України «Про затвердження Інструкції з обліку документів, що знаходяться в бібліотечних фондах» від 03.04.2007 року № 22.
8. Наказ Міністерства культури і мистецтв України «Про затвердження Типових правил користування бібліотеками в Україні» №275 від 05.05.99 року ( зі змінами).
9. Наказ Кабінету Міністрів України "Про припинення використання Бібліотечно-бібліографічної класифікації та впровадження універсальної десяткової класифікації" від 22.03.2017 року № 177.
10. Наказ Міністерства надзвичайних ситуацій України "Про затвердження правил охорони праці для працівників бібліотек" від 12.12.2012 р. № 1383

Завідувач бібліотеки ДПТНЗ "Броварський професійний ліцей"
Беланчук Галина Олександрівна, стаж роботи 37 років

Пріорітетні напрямки функціонування бібліотеки ДПТНЗ "Броварський професійний ліцей"
– підвищення інформаційної, освітньої, культурологічної, виховної, пізнавальної функції;
– глибоке вивчення читацьких інтересів та як повніше задоволення їх;
– координація дій бібліотеки ліцею з учнями, педагогами, батьками в популяризації книги;
– систематична робота по збереженню книжкового фонду;
– вивчення і впровадження в практику роботи кращого досвіду бібліотек ЗНЗ;
– сприяти підвищенню методичної, педагогічної майстерності педагогічних працівників, популяризації педагогічної літератури;
– всебічне сприяння різними формами і методами бібліотечної роботи самоосвіті учнів, педагогічних працівників: забезпечення програмами, підручниками, посібниками.
З огляду на це роль бібліотекаря набуває нових значень. Крім своїх традиційних функцій він має здійснювати постійний пошук активних форм роботи із здобувачами освіти щодо вироблення вміння орієнтуватись у зростаючому потоці інформації.
Діяльність шкільних бібліотек щодо забезпечення інформаційних потреб учнів, педагогів включає систематичний аналіз використання бібліотечного фонду, його популяризації. Крім того бібліотекар складає і готує списки літератури з навчально-виховної роботи закладу, популяризує бібліотечно-бібліографічні знання серед учнів, проводить бесіди, організує різні тематичні виставки, конференції, літературні вітальні й вечори.
В умовах інформатизації суспільства особливого значення набуває формування інформаційної культури та її найважливішої складової бібліотечно-бібліографічної грамотності учасників освітнього процесу. Ефективною формою реалізації цього завдання є бібліотечні уроки, дні бібліографії, індивідуальні та групові бесіди, консультації, діяльність гуртків.
Основні завдання бібліотеки ДПТНЗ "Броварський професійний ліцей"
• бібліотечно-інформаційне обслуговуння користувачів у забезпеченні всіх напрямків освітнього процесу в засвоєнні я к програмних, так і позапрограмних вимог, у самоосвіті;
• забезпечення інтелектуального доступу до інформації шляхом систематичного аналізу, відбору, оцінки та створення інформації на всіх освітніх етапах з усіх галузей змісту освіти;
• забезпечення доступу до інформації шляхом ретельно відібраних і систематично організованих різноманітних навчальних матеріалів різних рівнів складності – як друкованих, так і інших носіїв інформації;
• розвиток у здобувачів ліцею умінь орієнтуватись в інформаційному просторі, а також самим створювати інформацію шляхом широкого відбору засобів комунікації і застосування нових інформаційних технологій;
• забезпечення матеріалами, які підготують здобувачів ліцею до безперервної освіти.