Вхід на сайт

Пошук

Календар

«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Архів записів

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0




Вівторок, 2024-03-19, 8:24 AM
Вітаю Вас Гість | RSS
Державний професійно-технічний навчальний заклад "Броварський професійний ліцей"
State Vocational Educational Institution "Brovarskyi Professional Lyceum"
Головна | Реєстрація | Вхід
Структура учнівського самоврядування


 

 структура УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ

ДПТНЗ «Броварський професійний ліцей»

«Молодь України» 

Девіз роботи учнівського самоврядування:

 «ПРОПОНУЙ! ПЛАНУЙ! ОРГАНІЗОВУЙ! ВИКОНУЙ!»

На розвиток молодого покоління впливає чинник вибору між двома моделями життя: пасивного (коли за людину хтось робить вибір і приймає рішення) й активного (коли людина свідомо вирішує, як їй жити і діяти). Вибравши першу модель життя, молоді люди ростуть пасивними, а це втрати для суспільства загалом. Сучасному суспільству потрібні енергійні, ініціативні люди, які володіють якостями лідера, здатні організувати діяльність.

У   ДПТНЗ «Броварський професійний ліцей»  молодь розвиває свій творчий потенціал в учнівському самоврядуванні. Його діяльність організована таким чином, що народжена ініціатива має форму ідей і прагнень, спроб діяти. В ліцеї панує атмосфера, у якій культивується ініціатива, активність, партнерство.

Учнівське самоврядування виконує функції внутрішньої самоорганізації учнів закладу. В організації діяльності учнівського самоврядування великого значення набуває компетентнісний підхід. Адже особистість, яка залучена до самоврядування, отримує можливість перевірити власну спроможність вирішувати різноманітні завдання, пізнає себе та своє середовище, свій життєвий потенціал, можливості його розвитку.

Виховний потенціал учнівського самоврядування   надзвичайно потужний: він вводить особистість у світ лідерства, формує соціальні можливості, розвиває самодіяльність та ініціативу учнів, забезпечує можливість самостійно приймати рішення, розвиває  в  молоді позицію, за якої вона є господарем власних дій.

Учнівське самоврядування було започатковане з метою зробити життя звичайного учня більш незвичайним, більш цікавим і різноманітним. Та основним, практично єдиним поштовхом до будь-яких дій чи змін мало бути бажання чи готовність самих учнів до цього. Учнівське самоврядування в нашому ліцеї з кожним роком стає все більш ініціативнішим. Активність учнів з кожним роком зростає лише тому, що їм не нав’язується готова схема, а учні самі прийшли до певних висновків і спробували своїми силами щось організувати.

 Учнівське самоврядування «Молодь України» очолює  Президент.

Президент ліцею планує і веде загальноліцейні збори; розподіляє завдання між міністрами та спілкою старост груп ліцею; співпрацює з директором ліцею та вчителями-консультантами, членами комісій; виконує функцію зв'язку між учнями й адміністрацією ліцею, вчителями, майстрами виробничого навчання,і місцевою громадою.

 

  Прем'єр – Міністр  очолює Кабінет Міністрів з такими міністерствами :

 

1. Міністерство Культури

2. Міністерство спорту та туризму;

3. Міністерство ЗМІ

4. Спілка старост 1-3 курсів -  Допомагає групам у підготовці заходів, підводить підсумки виконання завдань, сприяє залученню всіх учнів до загальноліцейних заходів.

 

Отже, самоврядування у ДПТНЗ «Броварський професійний ліцей»  створює умови для розкриття творчого потенціалу молоді, сприяє розвитку соціальної та життєвої компетенції.

Структура учнівського самоврядування, яка склалася в ліцеї поєднує в собі форми учнівської самоорганізації, які відповідають потребам творчого розвитку особистості, скерованої на загальнолюдські та національні цінності. Початковою ланкою учнівського самоврядування є самоврядування в кожній групі. Учнівська Рада формується із представників кожного колективу, яких обирають на групових зборах. Представником групи  найчасіше, і як правило, є староста або його заступник. Старостат також входить до Спілки Учнівського Саморядування.  Учні набувають першого досвіду самоорганізації та співпраці, у них формується активна життєва позиція та світогляд, основою якого є загальнолюдські цінності. При цьому розвивається терпимість до різних ідей і точок зору, вміння слухати і чути, дивитися і бачити, спостерігати й аналізувати, систематизувати і робити правильні висновки. Під час засідань органів чнівського самоврядування ліцеїсти  набувають навичок відстоювати власну думку, не ображаючи опонентів, навичок співпраці з іншими людьми.

За роки існування самоврядування в ліцеї відбувалося багато позитивних зрушень. Залучившись до управлінської діяльності, підлітки навчились приймати відповідальність за свої результати, зросла ініціативність щодо вирішення завдань, усвідомленість й системна участь у житті ліцею. Правління учнівського самоврядування, від імені учнів, виражаючи суверенну волю учнів, дбаючи про забезпечення прав і свобод учня, та гідних умов  життя, піклуючись про зміцнення учнівського самоврядування, прагнучи розвивати і зміцнювати демократію у суспільстві, усвідомлюючи відповідальність перед  власною совістю, попереднім, нинішнім та майбутнім поколінням учнів приймає цей Статут – основний закон учнівського самоврядування ДПТНЗ «Броварський професійний ліцей» .

 


Copyright MyCorp © 2024