Вхід на сайт

Пошук

Календар

«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Архів записів

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0




Вівторок, 2024-03-19, 4:32 AM
Вітаю Вас Гість | RSS
Державний професійно-технічний навчальний заклад "Броварський професійний ліцей"
State Vocational Educational Institution "Brovarskyi Professional Lyceum"
Головна | Реєстрація | Вхід
Принципи виховання


Гуманізм виявляється у гуманному ставленні до дітей. Діти, як квіти: полий, то ростимуть. Застосовуються найдоцільніші засоби впливу на дітей. Демократизація. 
Природовідповідність вимагає будувати процес виховання з урахуванням особливостей природи. Згинай дерево, доки молоде, вчи дитя, поки невелике.
Зв’язок з життям, виховання в праці. Дати вихованцям підготовку до життя, сформувати вміння і навички, необхідні для майбутньої суспільної діяльності. Праця – душа всього життя. 
Врахування вікових і індивідуальних особливостей. Виховний вплив повинен відповідати віку дитини, життєвому досвіду, силам і можливостям. Менші діти – менший клопіт, великі – великий.
Систематичність, послідовність. Виховання становить собою цілісну єдність, у якій одна ланка доповнює і продовжує іншу. Посієш вчинок – пожнеш звичку, посієш звичку – пожнеш характер, посієш характер – пожнеш долю. 
Єдність вимог і поваги до особливості. Той, хто зневажає і кривдить дітей, допускає найбільший злочин на Землі. Все любить міру. 
Народність, етнізація. Відродження народної духовності є однією з умов становлення народу України як нації. А тому учнів слід прилучати до витоків народних традицій, звичаїв, обрядів, історії мови. Кожна травичка на своєму корені росте.
Гармонізація родинного і суспільного виховання. Активне залучення батьків до виховання дітей у сім’ях, надання їм соціально-педагогічних консультацій, звернення до народних джерел етнопедагогіки, співробітництва з батьками. Який кущ, така й хворостина, який батько, така й дитина.
Поєднання педагогічного керівництва з розвитком самостійності та ініціативи вихованців, диференціація виховання. Стиль взаємин з дітьми, який не придушує, а розправляє їхні сили, спонукає до позитивних дій і вчинків, підтримує почуття власної гідності й утверджує особисту відповідальність за свою поведінку. Батьків хліб не навчить, як треба жить.
Форми
ІндивідуальнаОцінюй людину за її вчинками. Орієнтація на конкретну особистість. Організація індивідуальної роботи з учнями. 
Групова. З ким поведешся, від того й наберешся. Проведення виховних заходів, а також поділ вихованців для проведення диференційованого виховання (хлопці, дівчата та інше) 
ФронтальнаГромада – великий чоловік. Участь вихованців у загально-ліцейних, обласних заходах; дотримання народних традицій, свят і обрядів спільно з батьками.

Copyright MyCorp © 2024