Вхід на сайт

Пошук

Календар

«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Архів записів

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0




Субота, 2024-04-27, 8:20 AM
Вітаю Вас Гість | RSS
Державний професійно-технічний навчальний заклад "Броварський професійний ліцей"
State Vocational Educational Institution "Brovarskyi Professional Lyceum"
Головна | Реєстрація | Вхід
Рекомендації


Рекомендації щодо проведення уроку виробничого навчання
Під час занять в навчальних майстернях практикують різновиди уроків, а саме:
• уроки вправ;
• уроки самостійного виготовлення навчально-виробничих виробів;
• змішані уроки;
• інструктивні уроки;
• контрольно-перевірочні уроки.
На уроках вправ переважає повторне виправлення учнів у виробничих діях і операціях.
Уроки самостійного виготовлення навчально-виробничих виробів проводяться на основі індивідуальної, бригадної або фронтальної роботи учнів. Під час загально групової роботи учні виконують однакові завдання на однотипному обладнанні із застосуванням одних і тих самих інструментів. Працюючи в бригаді, учень може виконувати своє самостійне завдання.
На змішаному уроці поєднуються елементи двох попередніх - повторне тренування у виконанні певних операцій з самостійним виготовленням конкретних виробів.
Інструктивні уроки застосовують, як правило, під час навчання професій експлуатаційного характеру (демонстрування апаратів або механізмів, пояснення їх будови, взаємодії окремих частин і вузлів), а також водіння машин (тракторів, автомобілів, кранів тощо).
Контрольно-перевірочні уроки проводяться переважно в кінці навчального року і мають на меті виявити недоліки в професійній підготовці учнів, внести відповідні корективи, оцінити готовність учнів до самостійної роботи.
Готуючись до уроку, майстер виробничого навчання повинен:
• проаналізувати підсумки попередніх занять з метою виявлення причин недоліків та внесення змін і доповнень на наступних уроках;
• визначити основну дидактичну мету року;
• визначити тип, вид, структуру уроку та час, відведений для проведення кожного його елементу;
• скласти план року;
• підготувати науково-технічну та методичну літературу, а також матеріали з передового досвіду за темою уроку;
• намітити практичні та навчально-виробничі роботи, вправи, завдання для самостійної роботи учнів під час закріплення нового навчального матеріалу;
• підготувати дидактичне і матеріально-технічне забезпечення уроку;
• визначити міжпредметні (внутрішньопредметі) зв'язки та прийоми їх реалізації на уроці;
• визначити типові помилки, яких допускаються учні під час вправ, намітити засоби їх попередження або виправлення;
• приготуватися до показу на уроці наочних засобів, експериментів, нових операцій і прийомів трудової діяльності;
• визначити зміст і обсяг домашнього завдання учнів;
• спланувати методику та форми контролю якості знань, умінь та навичок учнів на уроці.

Copyright MyCorp © 2024