Субота, 2023-09-23, 10:31 AM

Державний професійно-технічний навчальний заклад
"Броварський професійний ліцей"

Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту

Корисні посилання

Головна | Міністерство освіти і науки України








Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0





Рекомендації щодо проведення уроку виробничого навчання
Під час занять в навчальних майстернях практикують різновиди уроків, а саме:
• уроки вправ;
• уроки самостійного виготовлення навчально-виробничих виробів;
• змішані уроки;
• інструктивні уроки;
• контрольно-перевірочні уроки.
На уроках вправ переважає повторне виправлення учнів у виробничих діях і операціях.
Уроки самостійного виготовлення навчально-виробничих виробів проводяться на основі індивідуальної, бригадної або фронтальної роботи учнів. Під час загально групової роботи учні виконують однакові завдання на однотипному обладнанні із застосуванням одних і тих самих інструментів. Працюючи в бригаді, учень може виконувати своє самостійне завдання.
На змішаному уроці поєднуються елементи двох попередніх - повторне тренування у виконанні певних операцій з самостійним виготовленням конкретних виробів.
Інструктивні уроки застосовують, як правило, під час навчання професій експлуатаційного характеру (демонстрування апаратів або механізмів, пояснення їх будови, взаємодії окремих частин і вузлів), а також водіння машин (тракторів, автомобілів, кранів тощо).
Контрольно-перевірочні уроки проводяться переважно в кінці навчального року і мають на меті виявити недоліки в професійній підготовці учнів, внести відповідні корективи, оцінити готовність учнів до самостійної роботи.
Готуючись до уроку, майстер виробничого навчання повинен:
• проаналізувати підсумки попередніх занять з метою виявлення причин недоліків та внесення змін і доповнень на наступних уроках;
• визначити основну дидактичну мету року;
• визначити тип, вид, структуру уроку та час, відведений для проведення кожного його елементу;
• скласти план року;
• підготувати науково-технічну та методичну літературу, а також матеріали з передового досвіду за темою уроку;
• намітити практичні та навчально-виробничі роботи, вправи, завдання для самостійної роботи учнів під час закріплення нового навчального матеріалу;
• підготувати дидактичне і матеріально-технічне забезпечення уроку;
• визначити міжпредметні (внутрішньопредметі) зв'язки та прийоми їх реалізації на уроці;
• визначити типові помилки, яких допускаються учні під час вправ, намітити засоби їх попередження або виправлення;
• приготуватися до показу на уроці наочних засобів, експериментів, нових операцій і прийомів трудової діяльності;
• визначити зміст і обсяг домашнього завдання учнів;
• спланувати методику та форми контролю якості знань, умінь та навичок учнів на уроці.
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Вересень 2023  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2023Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz