П`ятниця, 2021-02-26, 9:34 PM

Державний професійно-технічний навчальний заклад
"Броварський професійний ліцей"

Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту

Корисні посилання

Головна | Міністерство освіти і науки України








Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0





 

ДЕРЖАВНА ПІДСУМКОВА АТЕСТАЦІЯ 

УЧНІ МАЮТЬ ПРАВО:

1. Задавати організаційні запитання, що не стосуються змісту атестаційних завдань.

2. Оскаржити процедуру проведення державної підсумкової атестації чи її результати. 

УЧНЯМ ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ:

1. Заважати одне одному, спілкуватися, передавати різні предмети ,тощо.

2. Задавати учителю запитання, що стосуються змісту атестаційних завдань.

3. Виходити з аудиторії по декілька осіб (виходити дозволяється лише по одному).

4. Виносити за межі аудиторії бланки та проштамповані аркуші.

5.Користуватися мобільними телефонами, фото- і відеоапаратурою, друкованими й рукописними матеріалами (підручниками, посібниками, конспектами), що можуть бути використані як додаткові джерела інформації, необхідної для виконання атестаційної роботи.

УЧНІ ЗОБОВ'ЯЗАНІ:

1. Залишити речі, не передбачені процедурою проведення державної підсумкової атестації, у спеціально відведеному в аудиторії місці.

 2. Дотримуватися тиші.

 3. Здавати державній атестаційній комісії бланки відповідей у разі виникнення потреби вийти з аудиторії.

 4. Здати атестаційну роботу і покинути аудиторію у разі порушення дисципліни та недотримання правил поведінки під час виконання атестаційної роботи.

 5. Здати бланки відповідей після закінчення роботи. 

ПОРАДИ ПСИХОЛОГА

Прийоми для  «Відновлення душевної рівноваги»

1.Самонаказ (словесні формули):

           - Все буде добре!

           - Це не варто такого хвилювання!

           - Я зосереджуюся на своєму диханні!

           - Я абсолютно спокійний!

2.Погашення негативних емоцій

           - Стоп, спокійно!

3.Визначення й прийняття стану

          - Я злий, Я розгублений.

Релаксаційна техніка «Подих очищення»

Для  заспокоєння, упорядкування  думок перед тестуванням,іспитом.

Сядьте на стілець, випрямившись, спину тримайте прямо. Покладіть руки на коліна долонями догори. Вдихніть глибоко й видихніть без паузи між вдихом і видихом.

Вдих – трохи швидший, ніж видих…

Уявіть ,що ви вдихаєте - спокій, упевненість, легкість, позитив.

А видихаєте – своє занепокоєння, страх, напруження, весь негатив.

Можна надати своєму диханню якогось кольору.

Вдихаєте – приємний колір, на видиху – неприємний для вас колір(сірий)

Правила підготовки до іспитів

  1. Запорукою підтримання інтелектуальної форми є добра фізична форма.
  2. Перш ніж починати роботу , усвідом, що ти повинен зробити, скільки це має забрати часу, визнач порядок роботи.
  3. Плануючи графік роботи, пам’ятай, що найвища продуктивність праці настає через 20-30 хвилин після початку роботи. Саме тоді доцільно виконувати найскладніші завдання. Простіші і цікавіші – наприкінці. Проте, якщо важко, починай роботу з цікавішого.
  4. Заздалегідь облаштуй своє робоче місце так, щоб тебе нічого не відволікало від навчання, а всі потрібні предмети  були поруч.
  5. Намагайся у процесі роботи дотримуватися визначеного графіка.
  6. Починай роботу , відпочивши. Найкращий відпочинок – 1,5 – 2 год. Сну або прогулянка, спорт, допомога батькам по господарству. Але не більше, інакше знову втомишся.
  7. Першу годину можна працювати без перерви, а далі через кожні 40-50 хв. напруженої роботи, робити 5-10хв. перерву. Не роби відпочинок тривалим.
  8. Якщо якесь завдання не можеш виконати одразу, не розгублюйся, спробуй повторити за якийсь час.
  9. Розпочинати розумові чи фізичну роботу варто не раніше ніж через 20-30 хв. після доброї порції їжі. Перед навчанням небажано вживати жирну їжу, бо від неї хилить на сон – організм зосереджується на перетравленні калорійних продуктів і кров від мозку прибуває до шлунка.
  10. Залежно від типу «жайворонок » чи «сова» максимально використовуй вранішній або вечірній час.
  11. Починай вчити важкий матеріал, легкий залишай на кінець.
  12. Не втрачай почуття впевненості у власних силах. Якщо це раптом трапилося, скороти обсяг завдань, щоб виконати їх успішно. Тримайся на позиції переможця, але не бійся і поразок.

Рекомендації для  вдалого виконання  тестів

Тренуйся 

Перед офіційним тестуванням варто виконувати якнайбільше опублікованих тестів - просто заради тренування, наприклад, проходити тести онлайн. Не можна навчитись добре виконувати тести, не тренуючись на них самих, підмінюючи цю практику іншими видами контролю й самоконтролю. Ці тренування не тільки знайомлять з типовими конструкціями тестових завдань, а й дають вам інший досвід - самоспостереження й оптимальної саморегуляції під час тестування.


Поспішай

Тренуйтеся із секундоміром у руках. Порівнюйте час, необхідний для виконання тестів. Обмежуйте його. Без подібних обмежень, що змушують працювати в максимально швидкому темпі, без імітації змагальної ситуації, неможливо змоделювати той стрес (напругу), що викликає будь-яке тестування.

Випробовуй

У тренуваннях застосовуйте правильну тактику, тобто додержуйтесь усіх рекомендацій, як правильно вирішувати окреме завдання чи тест у цілому. Наприклад, не слід двічі перечитувати малозрозумілу інструкцію, а треба відразу ж познайомитися з варіантами відповідей. Тоді зміст відповідей прояснить вам, що ж саме є необхідним в інструкції до даного завдання. Це конкретний приклад тактики, яку треба випробовувати. Її можна освоїти й ефективно застосовувати, тільки активно тренуючись у тестуванні.

Пропускай

Треба навчатися пропускати важкі чи незрозумілі завдання. Пам'ятайте: у тесті завжди знайдуться такі завдання, з якими ви обов'язково впораєтесь. Просто нерозумно не дібрати балів тільки тому, що ви не добрались до «своїх» завдань, а застрягли на тих, навчальний матеріал яких вам невідомий. Звичайно, така тактика може принести успіх далеко не завжди. Якщо тест побудований за принципом «сходів» і починається з легких запитань, то не варто пропускати всі перші завдання.

Вгадуй

Якщо ви не впевнені у виборі, але інтуїтивно можете віддати перевагу якійсь відповіді перед іншими, то інтуїції варто довіряти! Така довіра, як правило, призводить до приросту балів.

Виключай

Багато завдань можна швидше вирішити, якщо не шукати відразу правильну відповідь, а послідовно виключати ті, які явно не підходять. Метод виключення дозволяє концентрувати увагу всього на одній-двох відповідях (а це легше), а не відразу на п'ятьох-сімох (що набагато складніше).

Скорочуй вибір

Якщо кілька відповідей (1-2) із чотирьох чи п'яти варіантів здаються вам зовсім невідповідними, а інші такими, що підходять з рівною ймовірністю, то в цьому випадку правильніше буде не пропускати це завдання, а намагатись вибрати відповідь з інших просто навмання. Шляхом такої тактики ви отримаєте більше балів. Це - теорія ймовірності. Адже «негативне знання» (про те, яка відповідь точно не підходить) - це теж знання, і нерозумно відмовлятись від його використання.

Думай тільки про поточне завдання

Коли ви бачите завдання (запитання), забувайте все, що було в попередньому: як правило, завдання в тестах не пов'язані одне з одним, тому знання, які ви застосували в одному (уже вирішеному вами), як правило, не допомагають, а тільки заважають сконцентруватись і правильно вирішити інше завдання. Ця установка дає безцінний психологічний ефект - забудьте про невдачу в минулому завданні (якщо воно виявилось вам «не по зубах»). Думайте тільки про те, що кожне нове завдання - це шанс набрати бали.

Читай завдання до кінця 

Поспіх не повинен призводити до того, що ви будете намагатися зрозуміти умови завдання за «першими словами» й добудовувати кінцівку у власній уяві. Це вірний спосіб зробити прикрі помилки в найлегших запитаннях.

Не засмучуйся

У будь-якому професійно підготовленому тесті є завдання, з якими ви просто не зможете впоратись. Більше того, усі 100 % завдань зможуть виконати лише одиниці! Тому немає ніякого сенсу розхлюпувати емоційну енергію на передчасну досаду. Навіть якщо вам здається, що ви допустили занадто помилок і просто завалили тест, пам'ятайте, що дуже часто таке відчуття є помилковим: при порівнянні ваших результатів з іншими може з'ясуватися, що інші допустили ще більше помилок. У підсумку ви одержите якщо не найвищий тестовий бал, то цілком пристойний. Ця установка особливо знадобиться «круглим відмінникам», які звикли при звичайних методах контролю домагатись максимального результату. Якщо ви хочете стати класним «тестовим бійцем», навчайтесь не тільки наносити удари, а й «тримати» їх (якщо висловлюватись термінами боксу). Треба категорично відмовитись від «комплексу відмінника», який не звик непохитно переносити окремі локальні невдачі.

Заплануй два кола 

Сплануйте середній час на кожне завдання таким чином, щоб за дві третини (максимум три чверті) тестування пройти всі завдання «за першим колом». Тоді ви встигнете набрати максимум балів на легких для вас («своїх») завданнях, а потім зможете подумати й добрати щось на важких, які вам спочатку довелось пропустити.

 Не втрачай почуття впевненості у власних силах. Якщо це раптом трапилося, скороти обсяг завдань, щоб виконати їх успішно. Тримайся на позиції переможця, але не бійся і поразок.

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Лютий 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2021Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz