Медведєва Марина Григорівна
практичний психолог

Зв’язатися зі мною або залишити свої запити можливо на адресу:
medvedievanumari@gmail.com
Проблема, над якою працює психолог:
«Формування навичок життєстійкості/стресостійкості в учасників освітнього процесу»
Від самопізнання до самовдосконалення!
Немає переможця сильнішого за того, хто зумів перемогти самого себе.
Г. Бигер
Графік роботи
Пн, Вт, Чт, Пт - 08.00 - 17.00
Ср - 12.00 - 20.00 (гуртожиток секція №9)
Сб - Нд - вихідні
Кабінет практичного психолога – це сучасний спосіб надання психолого-педагогічної допомоги і підтримки всіх учасників освітнього процесу.
Психологічна служба професійного ліцею:
- Сприяє формуванню особистісних якостей, розвитку психічних процесів здобувачів освіти;
- Проводить психодіагностику та корекційно розвивальну роботу серед здобувачів освіти, батьків, педагогів;
- Допомагає в створенні комфортного психологічного клімату для здійснення навчально-виховного процесу.
- Підвищення рівня розвитку пізнавальних психічних процесів (сприймання, пам’ять, уява, мислення, увага).
- Вивчення та формування особистісних якостей, ціннісних орієнтирів, розвиток обдарованості здобувачів освіти, підвищення самооцінки.
- Розвиток комунікативних та організаторських (лідерських) здібностей здобувачів освіти.
- Допомога у професійному самовизначеності здобувачів освіти.
- Профілактика та корекція поведінкових порушень в здобувачів освіти.
Завдання практичного психолога ґрунтуються на основі посадових обов’язків практичного психолога та вимог навчального закладу:
- Діагностика та корекція девіантних проявів поведінки важковиховуваних здобувачів освіти.
- Психологічний супровід здобувачів освіти І–го курсу в процесі їх адаптації до навчання.
- Психологічна допомога здобувачам освіти у їх професійному самовизначенню.
- Виявлення здобувачів освіти із затримкою психічного розвитку та психологічна допомога цим учням.
- Формування взаємної емпатії, поваги з метою згуртованості педагогічного колективу.
- Аналіз сімейного виховання здобувачів освіти і його впливу на поведінку та навчальну мотивацію.
- Формування взаємної стратегії поведінки між батьками та професійним ліцеем під час навчання і виховання здобувачів освіти.

|