Комбінований урок
Особливості чотирьохетапного комбінованого уроку
I етап – перевірка знань:
1) тривалість - 15 хвилин;
2) надання етапу навчального характеру: перевірка не тільки результату, а й технології виконання;
3) актуалізація матеріалу, необхідного для наступної теми;
4) забезпечення тематичності перевірки;
5) охоплення перевіркою всіх учнів;
6) комбінований характер перевірки;
7) максимально можливе одержання кількості сигналів зворотної інформації;
8) мотивація сигналів зворотної інформації;
9) перетворення помилок у спосіб отримання правильної інформації.
II етап – актуалізація знань:
1) тривалість - 2-3 хвилини;
2) поновлення матеріалу, вивченого в попередніх класах і з інших предметів, необхідного для даної теми;
3) максимально можлива кількість сигналів зворотної інформації;
4) мотивація сигналів зворотної інформації;
5) перетворення помилок у навчальний елемент уроку. I
III етап – подача нового матеріалу:
1) тривалість – 25-30 хвилин;
2) розчленування теми на її логічно завершені частини – ставлення логічних завдань до учнів класу, обов’язкове залучення до їх розв’язання всіх учнів класу;
3) наявність логічних завдань, представлених за характером їх трудності (навідні, спонукальні, проблемні);
4) одержання максимально можливої кількості сигналів зворотної інформації;
5) перетворення учнів з об’єкту в суб’єкт пізнавального процесу;
6) мотивація зворотної інформації;
7) застосування диференційованих видів робіт.
IV етап – домашнє завдання:
1) неоднакове для всіх за трудністю й обсягом;
2) обов’язкове одержання зворотної інформації за умов її усвідомлення;
3) довільний вибір часу завдання. |