Вхід на сайт

Пошук

Календар

«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Архів записів

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0




П`ятниця, 2024-04-26, 3:33 PM
Вітаю Вас Гість | RSS
Державний професійно-технічний навчальний заклад "Броварський професійний ліцей"
State Vocational Educational Institution "Brovarskyi Professional Lyceum"
Головна | Реєстрація | Вхід
Методичний семінар


Методичний семінар в ДПТНЗ «Броварський професійний ліцей»

22 травня 2014 року в ДПТНЗ «Броварський професійний ліцей» під керівництвом методиста та голів методичних комісій ліцею було організовано та проведено методичний семінар на тему: «Використання інформаційно-комунікаційних технологій в навчально-виробничому процесі».

Сьогодення робить важливим використання в роботі педагога сучасних засобів навчання, зокрема електронних, адже державний стандарт загальної середньої освіти та професійно-технічної освіти передбачає передумови для формування соціальної, комунікативної, комп’ютерної та інших видів компетентності учнів. Використання електронних навчально-методичних засобів навчання та електронних дидактичних ресурсів, створює умови для розвитку інноваційних методів організації навчально-виробничого процесу в ПТНЗ. Електронні ресурси навчання – це той варіант навчальних засобів, який дуже гнучкий для корегування, швидкого внесення нових досягнень науково-технічного процесу і не вимагає значних затрат на виготовлення традиційних паперових примірників.

Під час роботи семінару розглядалися такі питання:

  1. Використання тестових програм на уроках теоретичного та виробничого навчання. (Доповідач Чигринець Олексій Олексійович);
  2. Методика проведення лабораторно-практичних робіт. (Доповідач Кекух Ірина Василівна);
  3.  Створення електронних посібників та підручників. (Доповідач Савчук Вадим Миколайович).

 Обговорюючи питання семінару педагоги наголосили, що оцінити навчальні досягнення учнів, використовуючи класичну систему оцінки знань і умінь стає все важче і важче. Про переваги тестуючої програми easy Quizzy розповів майстер виробничого навчання Чигринець Олексій Олексійович. Він наголосив, що однією з сучасних технологій оцінки навчальних досягнень учнів є форма контролю у вигляді електронних тестових завдань, за результатами яких визначається рівень засвоєння знань та умінь учнів. Олексій Олексійович продемонстрував присутнім доступність і посильність складання тестів в електронному варіанті та виділив наступні позитивні моменти використання електронного тестування easy Quizzy на уроках:

  • забезпечує об’єктивність контролю;
  • легко обробляються результати (економія часу викладача);
  • розвивається уважність та логічне мислення учнів;
  • усувається можливість підказок і списування, що стимулює підготовку учнів до кожного уроку.

Дуже цікавий матеріал та презентацію підготувала майстер виробничого навчання Кекух Ірина Василівна про можливості використання ІКТ під час проведення лабораторно-практичних робіт. Вона наголосила, що за допомогою використання цих технологій проведення лабораторних робіт дозволяє підвищити зацікавленість учнів до вивчення теми або предмет. Складові компоненти віртуального лабораторного практикуму дають можливість учням моделювати об’єкти, процеси, явища, які не можливо відтворити в умовах учбового закладу або спостерігати в реальності.

Широке застосування електронних книг та підручників останнім часом частково вирішують проблему відсутності навчальних підручників та посібників, що дає можливість ефективно використовувати диференційований підхід у навчальному процесі. Етапи створення електронних підручників присутнім продемонстрував викладач інформатики Савчук Вадим Миколайович.

Кожне питання розглянуте на семінарі викликало зацікавленість в інженерно-педагогічних працівників ліцею, бо кожен з нас розуміє, що в умовах стрімкого розвитку науки, сучасної техніки, прориву в галузі інформаційних технологій особливого значення набуває й використання новітніх інформаційно-комунікаційних технологій, які зумовлені активізувати й розвивати розумові здібності учня, осмислювати набуті знання, уміння та навички.

 


Copyright MyCorp © 2024