13 лютого 2019 року в актовій залі ліцею педагоги змагалися в інтелектуальній педагогічній грі «Що? Де? Коли?», яку провела методист Святницька Тетяна Вікторівна.
“Гра не є пустою забавою, це зміст життя, творча діяльність потрібна для розвитку. У грі людина живе, і сліди цього життя глибше залишаються в ній, ніж слід дійсного життя” /К.Ушинський/
Професійний розвиток педагогічних працівників передбачає постійну самоосвіту, участь у програмах підвищення кваліфікації та будь-які інші види і форми професійного зростання. Заклади освіти, в яких працюють педагогічні працівники, сприяють їхньому професійному розвитку та підвищенню кваліфікації.
Перед методистами навчальних закладів часто стоїть питання: як зробити, щоб кожен педагог став активним, зацікавленим учасником роботи різних форм професійних об'єднань? Досвід роботи не тільки дає відповіді на всі ці питання, а й переконує в тому, що використання інтерактивних заходів в організації методичної роботи з педагогами доцільно. А саме: інтерактивні технології дозволяють стимулювати процеси набуття професійної компетентності інженерно-педагогічних працівників, змінюють професійно-особистісну позицію педагога, санкціонують стабільне професійне зростання особистості педагога.
Тому в нашому закладі у роботі з педагогами надають перевагу інтерактивним формам методичної роботи, зокрема психолого–педагогічним тренінгам, діловим іграм, ігровим вправам тощо.
Інтелектуальна педагогічна гра «Що? Де? Коли?» – це один із підсумків роботи над науково–методичною проблемою ліцею «Педагогічна майстерність і творчість педагога – запорука створення умов для розвитку та самореалізації особистості учня» за 2014-2019 н.р.
Найкмітливіші гравці зійшлися в інтелектуальній битві. Оцінювало інтелектуальну гру компетентне журі. У грі прийняли участь дві команди: команда «Блискавка» та команда «Кмітливі». Капітани познайомили з кожним учасником команди, після чого провели жеребкування.
Інтелектуальна педагогічна гра «Що? Де? Коли?» проходила у два тури. По завершенню першого туру усіх присутніх порадувала музична пауза, після якої команди продовжили інтелектуальну боротьбу у другому турі.
Інтелектуальна гра виявилася захоплюючою та цікавою.
За результатами підрахунків обидві команди набрали однакову кількість балів і виявилися переможцями.
Сова – символ мудрості й потаємних знань, тому подарунками для переможців стали смачні та солодкі імбирно-медові пряники у формі сови, які нам спекли майстри виробничого навчання!
Спостерігаючи за проведенням інтелектуальної педагогічної гри «Що? Де? Коли?» ми прийшли до висновку, що такі методи роботи вносять в освітній процес свіжі думки, нові ідеї, сприяють згуртуванню колективу, мають значні переваги перед традиційними формами роботи. Їхня оригінальність, новизна викликають інтерес. Використання ігрових методів допомагає зняти суб’єктивні бар’єри в спілкуванні (побоювання помилитися, прийняти неправильне рішення тощо). Вони охоплюють весь потенціал людини: рівень та обсяг її компетентності (соціальної, емоційної та інтелектуальної), самостійність, здатність до прийняття рішень, взаємодії.
|