З 27 листопада по 1 грудня 2017 року у ДПТНЗ «Броварський професійний ліцей» було проведено тиждень математики під гаслом:
Не просто слухати, а чути.
Не просто дивитися, а бачити.
Не просто відповідати, а міркувати.
Дружно і плідно працювати.
Завдання тижня – підвищення уваги учнів до точних наук, ознайомлення з маловідомими математичними фактами, а також виховання самодисципліни та самоорганізації. Впродовж тижня використовувались різні прийоми і форми організації урочної та позаурочної діяльності учнів, які забезпечували підвищення мотивації та пізнавального інтересу учнів, сприяли розкриттю внутрішнього їхнього потенціалу.
У понеділок, 27 листопада, відбулася виставка математичних стіннівок.
Цього ж дня був оголошений конкурс на краще складання математичних кросвордів, який тривав до кінця тижня. Переможцями були визнані найактивніші учасники конкурсу Теплюк Юрій та Єфімова Аліна.
У вівторок, 28 листопада, була проведена виставка геометричних тіл «Простір своїми руками», яку підготували учні ІІІ курсу.
Також цього дня в групах на виховних годинах класними керівниками був проведений «Психогеометричний тест», який допоміг учням миттєво визначити тип їх особистості, дав докладну характеристику особистісних якостей і особливостей поведінки людини за формою геометричної фігури, яка їм найбільше сподобалась.
В середу, 29 листопада, викладачем Синюк Н.Л. у групі № 21 був проведений відкритий урок «Застосування показникової та логарифмічної функцій» у формі захисту проекту.
У четвер, 30 листопада, викладач Кулеба Г.І. в групі № 25 провела вікторину «Математичне лото».
У п’ятницю, 1 грудня, відбувся захід – гра «Математичний БОКС» за участі команд груп № 21 та № 22. Перемогу в конкурсі здобула команда «Дівчата» групи № 22, команду «Хлопці» групи № 21 нагородили подякою за активну участь.
Також цього дня був проведений квест «У пошуках математичного скарбу», в якому взяли участь учні І курсу. Перемогу здобула команда групи № 11.
Тиждень математики пройшов на належному рівні. Кожен захід вирізнявся оригінальністю проведення, цікавим та актуальним змістом, інформаційною насиченістю, відповідав навчально-пізнавальним, розвиваючим та виховним цілям організації освітнього процесу в ліцеї. Учні показали гарні знання, вміння, зацікавленість предметом, а також свої творчі здібності. Найактивніші учасники були нагороджені подяками та призами. |