Четвер, 2019-08-22, 8:23 PM

Державний професійно-технічний навчальний заклад
"Броварський професійний ліцей"

Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2019 » Лютий » 28 » Місячник методичної роботи 2019
5:03 PM
Місячник методичної роботи 2019

4 лютого 2019 року на педагогічній раді ліцею методисти Святницька Тетяна Вікторівна та Кирій Леся Василівна відкрили місячник методичної роботи, ознайомивши усіх присутніх із планом проведення заходів. Бібліотекар Якуша Галина Іванівна організувала виставку навчально-методичної літератури та провела бібліографічний огляд нових надходжень навчальної літератури.

5 лютого 2019 року методист Святницька Тетяна Вікторівна на лекції «Формування нормативно-правової компетентності педагогів» ознайомила інженерно-педагогічних працівників зі змінами у нормативно-правовому та навчально-методичному забезпеченні освітнього процесу. Викладач будь-якого фаху зі сформованою правовою компетентністю здатний на високому рівні організовувати власну професійну діяльність крізь призму норм права, будувати цілісну систему узагальнених знань правових теорій, цінностей, ідеалів, які розкривають правові аспекти педагогічної діяльності, надають можливість визначати адекватні моделі поведінки й приймати рішення в типових і нестандартних правових ситуаціях, керуватися в своїй професійній діяльності принципами законності, поваги до прав і свобод інших осіб.

5 лютого 2019 року психолог Книш Наталія Віталіївна для педагогів провела лекцію «Протидія всім формам насильства в освітньому процесі». Під час лекції ознайомила присутніх з новим законом «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії боулінгу (цькуванню)», який набув чинності 19 січня 2019 р., основними поняттями, ознаками боулінгу та алгоритмом дій педагогів при виявленні проявів булінгу в групах.

6 лютого 2019 року методисти ліцею провели практичний семінар «Проектна діяльність у навчально-виховній роботі ПНТЗ». У теоретичному блоці семінару методист Святницька Тетяна Вікторівна ознайомила з історією виникнення методу проектів, класифікацією, характерними рисами та основними етапами реалізації проекту.

У практичному блоці методист Кирій Леся Василівна ознайомила з реалізацією у ліцеї міжнародних та обласних проектів. Викладачі Ткаченко Олена Миколаївна та Росицька Марина Володимирівна поділилися досвідом впровадження методу проектів на уроках хімії та історії. Метод проектів є одним із сучасних методів навчання, що належать до методів навчання в співпраці. Він є особливо продуктивним, тому що в ньому можуть бути реалізовані одразу декілька сучасних підходів: особистісно орієнтований, комунікативно-діяльнісний тощо. Проте потрібно пам’ятати, що проектна діяльність повинна не знижувати рівень навчальних досягнень учнів, а сприяти розвитку творчої особистості.

7 лютого 2019 року психолог Книш Наталія Віталіївна для педагогів ліцею організувала зустріч з тренерами фасилітаторами інституту Миру та Порозуміння – Тетяною Діхтярук та Ольгою Кіржой. Тренери провели психологічний тренінг «Поняття медіації. Коло Порозуміння», у якому педагоги мали можливість опрацювати різні стилі поведінки в конфліктній ситуації та розширити свої знання щодо шляхів вирішення конфлікту, обговорити причини конфліктів та основні потреби особистості, які лежать в основі кожного конфлікту.

13 лютого 2019 року в актовій залі ліцею педагоги змагалися в інтелектуальній педагогічній грі «Що? Де? Коли?», яку провела методист Святницька Тетяна Вікторівна. Інтелектуальна педагогічна гра «Що? Де? Коли?» – це один із підсумків роботи над науково–методичною проблемою ліцею «Педагогічна майстерність і творчість педагога – запорука створення умов для розвитку та самореалізації особистості учня» за 2014-2019 н.р. Найкмітливіші гравці зійшлися в інтелектуальній битві. Оцінювало інтелектуальну гру компетентне журі. У грі прийняли участь дві команди: команда «Блискавка» та команда «Кмітливі». Капітани познайомили з кожним учасником команди, після чого провели жеребкування. Інтелектуальна педагогічна гра «Що? Де? Коли?» проходила у два тури.

По завершенню першого туру усіх присутніх порадувала музична пауза, після якої команди продовжили інтелектуальну боротьбу у другому турі. Інтелектуальна гра виявилася захоплюючою та цікавою. За результатами підрахунків обидві команди набрали однакову кількість балів і виявилися переможцями. Сова – символ мудрості й потаємних знань, тому подарунками для переможців стали імбирно-медові пряники у формі сови: смачні, солодкі, які нам спекли майстри виробничого навчання! Спостерігаючи за проведенням інтелектуальної педагогічної гри «Що? Де? Коли?» ми прийшли до висновку, що такі методи роботи вносять в освітній процес свіжі думки, нові ідеї, сприяють згуртуванню колективу, мають значні переваги перед традиційними формами роботи. Їхня оригінальність, новизна викликають інтерес. Використання ігрових методів допомагає зняти суб’єктивні бар’єри в спілкуванні (побоювання помилитися, прийняти неправильне рішення тощо). Вони охоплюють весь потенціал людини: рівень та обсяг її компетентності (соціальної, емоційної та інтелектуальної), самостійність, здатність до прийняття рішень, взаємодії.

19 лютого 2019 року були проведені педагогічні читання, присвячені пам’яті видатного науковця, практика, академіка С. Я. Батишева. Відкриваючи захід, методист Кирій Л.В. наголосила на тому, що наша земля багата на талановитих педагогів, які заслужили не тільки вітчизняного, але й світового визнання. Одним із них є Сергій Якович Батишев, який в історію педагогічної науки увійшов як основоположник професійної педагогіки.

Педагоги ліцею у свої доповідях неодноразово зазначали, що ідеї С.Я. Батишева є актуальними і сьогодні, бо все те, про що говорив, писав і за стосовував на практиці великий педагог, відповідає сучасності, воно навколо нас і в повсякденній нашій педагогічній діяльності. І, не дарма, адже десятки-сотні тисяч педагогічних працівників системи ПТО і науковців з початку 80-х років минулого століття називали його патріархом професійної педагогіки.

21 лютого 2019 року Чигринець Олексій Олексійович провів лекцію-практикум «Створення персональної web-сторінки педагога». Останнім часом інформаційний простір сучасного викладача майже обов'язково містить віртуальну складову його діяльності. Дедалі більше педагогів приходять до висновку, що ведення власного сайту, блогу сприяє реалізації власних інформаційних потреб та запитів, підвищенню кваліфікації, відкриває широкі можливості спілкування з колегами та учнями, розміщення матеріалів освітнього напрямку. Олексій Олексійович надав корисні поради щодо створення власного сайту викладача.

26 та 27 лютого 2019 року педагоги ліцею, які атестуються у 2018-2019 н.р. на методичній раді презентували свої портфоліо.

28 лютого 2019 року у інформаційно-ресурсному центрі ліцею були підведені підсумки проведення місячника методичної роботи.

Переглядів: 80 | Додав: alxej | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Лютий 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728
Архів записів
Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2019Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz